ToneS Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Heisann! Tenkte å selge unna en del av filmene, seriene og spillene mine. 50 kr pr serie 30 kr pr spill 20 kr pr film Kjøper betaler også porto Serier: Desperate Housewives sesong 1-4 Six Feet Under sesong 1 Skins sesong 1-4 Nip/Tuck sesong 1-2 Fawlty Towers complete collection Spill: Play Station 2: The Sims2 Data: The Sims Tropiske Historier (dette er et eget spill, kobles ikke opp mot de andre) The Sims Superstar The Sims Hot Date The Sims Unleashed The Sims 2 Kjøkken og Bad Stæsj The Sims 2 Uteliv The Sims 2 Forretningsliv The Sims 2 Familiepakke Stæsj The Sims 2 Livets Skole The Sims 2 Dyreliv The Sims 2 Juletrefest The Sims 2 Glitter og Glam Stæsj The Sims 2 Bon Voyage The Sims 2 Tenåringsmote Stæsj The Sims 2 H&M Mote Stæsj The Sims 2 The Sims 2 Årstider The Sims 2 Byliv The Sims 3 Kjæledyr The Sims 3 Helaften - Solgt The Sims 3 Generasjoner - Solgt The Sims 3 Drømmejobben - Solgt * Filmer: Legion Kung Fu Panda The Dark Knight Die Hard 4.0 (uåpnet) Epic Movie Eventyr i New York Nanny McPhee Dusinet Fullt Drageløperen Alfa og Omega Bad Teacher Black Hawk Down Knocked Up Knight and Day Red Riding Hood Trigger Trillingene fra Belleville *Husk at tilleggspakkene trenger orginalspillet for å funke. Jeg selger kun The Sims 2 som er hovedspillet til de andre sims 2 spillene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 14. August 2014 Rapporter Share Skrevet 14. August 2014 Alle sims3pakkene utenom kjæledyr jatakk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. August 2014 Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 hmm.jeg mangler desperate housewives sesong...3 tror jeg, la meg sjekke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 19. August 2014 Rapporter Share Skrevet 19. August 2014 Alle sims3pakkene utenom kjæledyr jatakk Kjæledyr er jo best?! Studenten sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Kjæledyr er jo best?! Studenten sin det Haha, jeg har den fra før så klart! ^^ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Noen flere: Serier: American Horror Story sesong 1 Chuck sesong 1 og 2 Eureka sesong 1 Misfits sesong 1 Film: S.Darko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ILB Skrevet 9. September 2014 Rapporter Share Skrevet 9. September 2014 Er The sims 2 byliv ledig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 16. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Det er det! Snakkes på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 16. September 2014 Rapporter Share Skrevet 16. September 2014 Jeg vil gjerne ha the sims til playstation og chuck om de ikke er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 Jeg vil gjerne ha the sims til playstation og chuck om de ikke er solgt Det er de ikke, sender deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2014 Jeg vil gjerne ha the sims til playstation og chuck om de ikke er solgt Er du fremdeles interessert? Ser ikke ut som om du får lest PM fra meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2014 Oppdatert liste og med noen nye: Kjøper du 10 eller flere (av hva som helst) får du 100,- rabatt, jeg vil bli kvitt så mye som mulig Serier: Desperate Housewives sesong 1-4 Six Feet Under sesong 1 Skins sesong 1-4 Nip/Tuck sesong 1-2 Fawlty Towers complete collection American Horror Story sesong 1 Chuck sesong 1-2 Misfits sesong 1 Eureka sesong 1 Bedlam sesong 1 Being Human sesong 1-2 Spill: Play Station 2: The Sims2 Data: Spore The Settlers The Sims Tropiske Historier (dette er et eget spill, kobles ikke opp mot de andre) The Sims Superstar The Sims Hot Date The Sims Unleashed The Sims 2 Uteliv The Sims 2 Forretningsliv The Sims 2 Bon Voyage The Sims 2 The Sims 2 Årstider The Sims 3 Kjæledyr Filmer: Legion The Dark Knight Nanny McPhee Dusinet Fullt Drageløperen Black Hawk Down Red Riding Hood Trillingene fra Belleville S. Darko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts