Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettside for bildeopplastning


Gjest
 Share

Recommended Posts

Flickr har blitt elendig med å dele bilder nå, sånn som det var før. Nå er det tungvidt å ta hvert enkelt bilde og trykke på å dele via BBCode og så ta imgl-inken og kopiere over for så å lime inn. Før høyreklikket man på bildet og valgte størrelse for deling - vips, så ferdig. Not anymore. Og jeg betalte visst for 2 nye år fordi jeg ikke visste at det skjedde automatisk, bleh!

Vedder på at det fins addons til chrome/FF som gjør dette enklere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider




Vedder på at det fins addons til chrome/FF som gjør dette enklere. :)

Installerte en eller annen Patr for chrome, men fant ikke helt ut hvordan man bruker den. Har vært pro-kunde hos flickr siden 2005, men det fristet ikke til gjentagelse inntil jeg ikke husket at jeg hadde autotrekk. Ser også at mange andre klager på flickrforum - det enkle hadde vært det beste, høyreklikk på bildet, velg størrelse, ferdig! Men neida, de mååå gjøre det komplisert, spesielt om man har mange bilder man vil dele. Og for å bare kopiere BBCode-tingen, må bildet være public også - not so interested. Så nå bare kopierer jeg mellom og for å få bare link med riktig størrelse valgt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal prøve dropbox. 500px var hvertfall relativt ubrukelig til å dele på forum med, alt for likt flickr, og mangler bbkodene helt. Jeg kan leve med mange klikk for å få delt, men jeg kan ikke leve med linken tilbake til photostreamen på flickr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...