SiriEveline Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Forstår jeg det rett om utstillingen er på travbanen? Lurte på om jeg skulle forsøke å komme meg ut for å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Holdt på å måtte trekke Nico lørdag siden det er tivoli i byen. Men en snill morfar tar seg av ungen i mens mammaen stiller hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Forstår jeg det rett om utstillingen er på travbanen? Lurte på om jeg skulle forsøke å komme meg ut for å se Den er på selve travbanen ja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Den er på selve travbanen ja Takk for svar, skal se om jeg får tatt turen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Er på gresset sannt? Ikke grusen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Beste KGFH voksen Beste KGFH valp Står skal være på søndag. Hva betyr det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Takk for svar, skal se om jeg får tatt turen Det hadde vært koselig Er på gresset sannt? Ikke grusen? Nei det er bare på grus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 20. August 2014 Rapporter Share Skrevet 20. August 2014 Nei det er bare på grus Æsj da, det var jo litt dumt... Men men lite å gjøre med nå siden jeg reiser imorra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. August 2014 Rapporter Share Skrevet 21. August 2014 Er fredagens utstilling på ettermiddagen/kvelden? Bah, da angrer jeg på at jeg ikke meldte på... :/ Men vi kommer på søndag. Aner ingenting om dommeren og Nora er eneste drent, men hun stiller i bikini så får vi se hvordan det går Oppmøtetid 11. Deilig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Beste KGFH voksen Beste KGFH valp Står skal være på søndag. Hva betyr det? De har en egen kåring av beste valp og voksen av rasene tilknyttet Klubben for Gårds og Fjellhunder. (raseoversikt klippet fra hjemmesiden deres) Anatolsk Gjeterhund, Bordeaux Dogge, Grosser Schweizer Sennenhund, Kaukasisk Ovtcharka, Sentralasiatisk Ovtcharka, Syd Russisk Ovtcharka, Landseer, Napolitansk Mastiff, Polsk Owczarek Nizinny, Pyreneisk Mastiff, Serra Da Estrela, Shar Pei, Spansk Mastiff, Cane Corso, Entlebucher sennenhund, Perro dogo Mallorquin og Tibetansk mastiff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 22. August 2014 Rapporter Share Skrevet 22. August 2014 Jeg får dessverre ikke kommet og sett på, men lykke til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Det var en fyr som tok bilder av gruppevinnere etc både i går og i dag. Vet dere hvor de bildene havner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Det var en fyr som tok bilder av gruppevinnere etc både i går og i dag. Vet dere hvor de bildene havner? Roger Sjølstad kanskje? Søk han opp på FB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. August 2014 Rapporter Share Skrevet 24. August 2014 Roger Sjølstad kanskje? Søk han opp på FB Nei. Han hadde skjegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts