Gå til innhold
Hundesonen.no

Flasch

svana72

Recommended Posts

Jeg har en blandings hund han er blanding av moren er ekte border collie og faren er en ekte bernersennen......foreldrene til flasch er naboer,så en dag skjedde det at han kom seg inn til hoLove ,å her sitter jeg med værdens nydligste hund :D :flash: Han er 4 år bli fem år i juni.......å han er utrolig snill,lærevillig å lydig utenom løpetiden da [-X å det er ikke alltit lett når det bor ca 5-6 ho tisper her...... men han er snill med katter ,fugler,barn ikke minst det er viktig for neg for jeg har en sønn på 15 mnd å flasch har godtatt han fra første dag...han er glad i alle.... :D:D Banana :iloveu: i love my dog flasch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jeg har en blandings hund han er blanding av moren er ekte border collie og faren er en ekte bernersennen......foreldrene til flasch er naboer,så en dag skjedde det at han kom seg inn til hoLove ,å her sitter jeg med værdens nydligste hund :) :flash: Han er 4 år bli fem år i juni.......å han er utrolig snill,lærevillig å lydig utenom løpetiden da [-X å det er ikke alltit lett når det bor ca 5-6 ho tisper her...... men han er snill med katter ,fugler,barn ikke minst det er viktig for neg for jeg har en sønn på 15 mnd å flasch har godtatt han fra første dag...han er glad i alle.... :D:D banana :iloveu: i love my dog flasch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...