Mozart Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Hei har en 7 uker gammel Beagle/Drever valp. Han fikk et lite skrubbsår på poten i går. Veldig lite og ikke blødd og han har ikke vondt. Det er utrolig lite og jeg tror ikke det er noe problem. Skyller det godt og lar han bare gå på myke flater. Er på hans typ lilletå. Har bilde av det også men får jo ikke lagt ut det her. Noen som tror dette er mer alvorlig enn meg? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 24. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Så lenge såret er rent, så ville iallefall ikke jeg gjort noe sak ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mozart Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Det er rent. Skyller med sårserviett og vann og smører med sårsalve. Litt bøss og litt mørke kanter blir det jo da. Tusen takk for svaret:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martesofie Skrevet 29. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Tror det går heeelt fint Valper leker,faller,får sår og sår gror, det gjør barn og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mozart Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Takk for svarene Tror det går heeelt fint Valper leker,faller,får sår og sår gror, det gjør barn og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts