yurij Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 To spørsmål om selve registreringen: 1. Jeg sendte inn søknad samtidig som hunden var fullcertet,regner med at det går igjennom når utstillingsresultatene kommer på dogweb? 2. Han skal også ha en ch tittel fra Danmark,da sender jeg bekreftelse på det norske championatet til DKK for å få dansk champion tittelen. Går dette så automatisk til NKK eller må jeg sende inn der også en gang til for å få på den danske i dogweb? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Kan bare svare på spørsmål nr. 1 - ja. Da Lexi ble N UCH i fjor søkte jeg med en gang, og det gikk da igjennom når de siste resultatene var registrert i dogweb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 For å svare på spørsmål 2. Du må sende inn dokumentasjon for alle utenlandske championater til NKK, også innen Norden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 23. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Ok,takk for svar begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2014 Som svar på det første: da jeg søkte på Tonks sitt Ch venta de ikke engang på resultatene fra siste utstilling, faktisk. Tittelen ble bekrefta før res. lå på dogweb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 24. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2014 Jepp,gikk automatisk når alt lå ute på dogweb, og jeg får ikke sende søknad engang til Danmark før resultatene er på hundeweb der. Trege. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts