Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass lør. 26. juli


Recommended Posts

Jeg skal i bryllup på lørdag og trenger derfor hundepass.

Meesha er en ett år gammel whippethann. Han elsker mennesker og anser hver eneste tobeint han møter som sin nye bestis. Han kan bli brumlete med små hunder og valper, men går godt sammen med voksne hunder (med unntak av litt plagsom tenåringsoppførsel).

Meesha i stikkordsform: eier ikke intimgrenser, drar stort sett i bånd, stjeler mat, sover under dyna 14 timer i strekk, bjeffer så og si aldri, ødelegger det han får tak i alene hjemme, trives i bil, har periodisk fungerende innkalling, er trygg i "alle" situasjoner, er husren, elsker barn, krever intet annet enn kos men er med på alt.

I utgpkt trenger han kun noen å være hos fra ca 1130 lørdags formiddag og til utpå kvelden. Jeg har veldig lyst til å være med på bryllupsfesten så om overnatting går hadde jeg blitt veldig glad.

Meesha bor i Bergen. Han kan leveres med det som trengs enten på fredag eller på lørdag + hentes. Om det er ønskelig med betaling eller gjentjeneste finner vi selvfølgelig ut av det.

Dette ble som en skikkelig kontaktannonse, haha. Noen som vil passe på whipsefisen min? :D

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil! Men jeg kommer hjem fra ferie en eller annen gang i løpet av lørdagen, så da går det ikke. Hvis jeg ender opp med å dra fredag i stedet, så kan jeg ha han og han kan selvsagt overnatte. Skal se hva det blir til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil! Men jeg kommer hjem fra ferie en eller annen gang i løpet av lørdagen, så da går det ikke. Hvis jeg ender opp med å dra fredag i stedet, så kan jeg ha han og han kan selvsagt overnatte. Skal se hva det blir til!

Gi meg en lyd! :D

Han leveres vel ikke til Tønsberg..? :ahappy:

Hihi skulle gjerne men det blir litt langt :D

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan passe han hvis du er interessert :)

Skulle akkurat inn i tråden og oppdatere for å si at det har ordnet seg med pass! :) En dame som har whippet kunne tenke seg å passe han, fikk kontakt gjennom en myndegruppe på Facebook. Men dersom noe skulle skjære der, kan jeg ha deg som backup? :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat inn i tråden og oppdatere for å si at det har ordnet seg med pass! :) En dame som har whippet kunne tenke seg å passe han, fikk kontakt gjennom en myndegruppe på Facebook. Men dersom noe skulle skjære der, kan jeg ha deg som backup? :)

Så bra det ordnet seg :) det kan du :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Brått ble vi dobbeltbooket i helgen pga. at samboers arbeidsgiver er en periodisk fjott. Jeg reiser til Oslo i morgen og sambo må til Nord-Norge på lørdags formiddag. Jeg kommer hjem på søndag. Er det noen som kan passe Meesha fra fredags kveld/tidlig lørdag til søndags kveld? Sambo bringer og jeg henter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått ble vi dobbeltbooket i helgen pga. at samboers arbeidsgiver er en periodisk fjott. Jeg reiser til Oslo i morgen og sambo må til Nord-Norge på lørdags formiddag. Jeg kommer hjem på søndag. Er det noen som kan passe Meesha fra fredags kveld/tidlig lørdag til søndags kveld? Sambo bringer og jeg henter! :)

I Bergensområdet, sant? Om dere vil kjøre han til Eikangervåg kan jeg helt sikker passe! Må avklares med gubben først da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...