Gjest Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 Jeg har overtatt hund etter foreldrene mine. Hun er registrert i Canadiske kennelklubben, men ikke NKK. Når jeg skal registrere henne i NKK, hva må jeg sende inn? Eierskiftebevis og Canadisk stamtavle? Noen som vet? @Belgerpia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 Sjekk reglene på Nkk.no Vanligvis holder det med stamtavle og bevis for at du eier hunden. Men kan være spesielle krav fra enkelte land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 Sjekk reglene på Nkk.no Vanligvis holder det med stamtavle og bevis for at du eier hunden. Men kan være spesielle krav fra enkelte land. Da gjør jeg ett forsøk. Fant ikke noe på nkk, men kan ringe i morgen. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Easy Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 http://web2.nkk.no/tjenester/registrering/omregistrering-fra-utlandet/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 http://web2.nkk.no/tjenester/registrering/omregistrering-fra-utlandet/ Jeg har så klart lest der... Spørsmålet her var hvordan jeg gjør det når min mor står på eierbeviset, ikke jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 Slik jeg forstår det skal du sende inn eiersertifikat/stamtavle og kontrakt eller annet bevis på at hunden skal bytte eier, så fikser de resten. Spiller jo ingen rolle hvem som sender inn papirene så lenge du får med alt de trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2014 Slik jeg forstår det skal du sende inn eiersertifikat/stamtavle og kontrakt eller annet bevis på at hunden skal bytte eier, så fikser de resten. Spiller jo ingen rolle hvem som sender inn papirene så lenge du får med alt de trenger Slik forsto jeg det også! Gjør det jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts