Minhund Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Kan 4 måneder gammel valp spise dentastix? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Hvorfor ikke? Simba har fått dentastix hele sitt liv, og han lever i beste velgående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Ja, det kan den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2014 Ja de er fine å tygge på for valper, men jeg gir slikt til mine etter at valpetennene har blitt mistet på fast basis. Bare sørg for at størrelsen matcher hunden. Jeg gav små til min valp og gradvis større. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts