LilleZara Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Rundt 8 fikk hundene mat: Zara syntes ikke hun fikk nok i skålen,så hun leter etter mer i bakgrunnen Frost sjekker om det er mer i Zaras skål: Og Zara fant ut at hun var fornøyd likevel og kom for å si takk for maten: Kl.9: Sjekket jeg med kameraet om jeg hadde fått til fletten i håret (man gidder ikke reise seg å se i spelet) Og Frost koser seg i mens jeg stresser med håret: Kl.10 moppet jeg gulvet på jobb Kl.11 hang jeg opp Clogs Kl.12 hadde jeg en del hermetikk som skulle i hyllen. Kl.13 Sjekket jeg status i smågodthyllen for å planlegge litt før bestilling seinere på dagen. Kl14 var jeg opptatt i kassen og skyntet meg å knipse et bilde av snusskapet Kl15 var jeg ferdig med å hive nye kamanjevarer i hyllen Kl15 bestilte jeg varer (har ansvar for tekstil,snopehyllene og smågodt) Kl1530 ble ferdig med det jeg skulle,så da tok jeg meg en is utforbi jobb før jeg ble hentet Kl.16 var jeg hjemme,og Frost sjekker ut farrisen min etter å ha gitt meg en god velkomst Der la hun seg like greit til å sove siden jeg bare var kjedelig å skulle ta bilder Kl17 lå vi å sov litt på sofaen da jeg ikke følte meg helt frisk (herregud så sur jeg ble når efit-alarmen gikk da jeg nettopp sovnet ) Kl18 var vi på vei til besøk Kl19 er vi enda på besøk Kl20 kjører vi fra besøket og skal ta sol før vi plukker opp hundene Kl2030 Henter vi hundene,de har kost seg og vært snille kl21 spiser jeg ostepop Etter det var det ikke noe mer som skjedde,jeg gikk å la meg tidlig,men ellers en fin dag 2 Siter
Mardina Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Skrevet 2. Juli 2014 Så søt Frost er Har virkelig fått sansen for Boston Terrier, etter at vi fikk inn en Boston som var funnet gående langs veien, på hundepensjonatet jeg jobber på Herlige hunder Og du jobber vel ikke tilfeldigvis på Europris? Siter
LilleZara Skrevet 3. Juli 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Så søt Frost er Har virkelig fått sansen for Boston Terrier, etter at vi fikk inn en Boston som var funnet gående langs veien, på hundepensjonatet jeg jobber på Herlige hunder Og du jobber vel ikke tilfeldigvis på Europris? Jobber på Europris ja Ja,Boston Terriere er kuuule! Siter
Tabris Skrevet 3. Juli 2014 Rapporter Skrevet 3. Juli 2014 Får stikke innom en dag og se om jeg ser på deg på jobb. 1 Siter
Recommended Posts