AnneLise Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Jeg har en valp som er 4 måneder gammel. Hun har møtt en annen hund. Valpen min møtte den hunden ca. 2 dager før hun fikk vaksine og igjen møtte hun den samme dagen hun fikk vaksine. Hunden hun møtte er ca. 2 år gammel eller 3. Kan valpen min bli få valpesyke når hun har møtt andre hunder? eller kan hun bare få valpesyke hvis, hunden hun møtte var smittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Hun kan bare bli smittet om hun møter en hund som er syk eller er smittebærer, men jeg tror det er liten fare for det så lenge de hundene hun har møtt har vært vaksinert selv. Nå høres det ut som dette er en stund siden så viss hunden ikke har blitt syk så er den nok heller ikke smittet av noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 2. Juli 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2014 Valpen min fikk vaksinen i går og har møtt mange hunder før det Her i Norge er hundene stort sett friske fordi de fleste får vaksine slik at sånt ikke sprer seg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts