BareLinn Posted June 27, 2014 Report Posted June 27, 2014 Hei. Er det mange som skal på utstillingen i Nesbyen? Vi bor ikke så altfor langt unna,så vurderer å ta en tur ned å se litt Hadde lyst å stille selv,men etter uttallige forsøk på å melde på, ga jeg opp.. Får ikke meldt på frøkna på som da er 6mnd, via web. Tror vi trenger INTENSIV trening og,men sosialisere går vel an der nede uansett? Uansett.. mange som skal? Vi har telt/camp-plass på tunet og,om noen skulle trenge Quote
mokken Posted June 27, 2014 Report Posted June 27, 2014 Jeg står over i år, da det blir Karmøy istedenfor Quote
MegaMarie Posted June 27, 2014 Report Posted June 27, 2014 Åå, Nesbyen er så koselig Desverre er jeg på MH test med Tidi den helgen. Quote
Siri Posted June 27, 2014 Report Posted June 27, 2014 Jeg skal - og stiller Willy lørdag og søndag, mens Yasmine deltar på valpeshowet fredag kveld . Vanen tro camper vi på utstillingsområdet . Quote
Sasha&Kiara Posted June 27, 2014 Report Posted June 27, 2014 Jepp jeg skal med 2 av mine. En champion hann, Santos og en junior tispe, Cajsa. Har ikke meldt på enda da. Men skal gjøre det når jeg kommer hjem fra Kreta. Quote
Recommended Posts