Gå til innhold
Hundesonen.no

Pass av Kuro i sommer


Tinkie
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg reiser bort mot slutten av juli og blir borte i to uker. Jeg og kjæresten flytter sammen i slutten av juni, og Kuro har separasjonsangst, så da må vi starte hjemme-alene-treningen på nytt. Jeg er ikke sikker på om han kan være alene en hel arbeidsdag allerede i slutten av juli. Hvis han kan det, så kan han fint introdusere min kommende samboer til alene-hundehold. Men hvis ikke, så trenger jeg hjelp.

Er det noen som vil ha ham? Han har som sagt separasjonsangst, men kan være alene i bil. Han har ressursforsvar, men ikke uhåndterbart så, bare sånn at man ikke har tyggebein liggende rundt og fôrer hundene hver for seg. Jeg kan levere ham innen et par timers kjøring fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Argyr

Han funker supert med min katt, men det er litt vanskelig med kjæresten sin katt, for hun er ikke hundevant. Så lenge katten ikke brått prøver å løpe sin vei og får panikk, går det nok helt fint.

Men det ser ut til at jeg får en litt mindre stressende løsning, men tusen takk, jeg skal huske på deg :heart: Og så sier jeg fra hvis det endrer seg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det sunn skepsis mot fremmede hunder, men går seg fort til som regel. Litt mindre greit med de hundene som ikke liker katter (eller er litt i overkant gira på dem).

Du får bare si ifra om det blir aktuelt likevel. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...