Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobbeltutstilling med valpeshow og lydighetsstevne på Vålerbanen


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

Fordi min lille ikke ser bra ut på asfalt� også synes jeg det er for varmt og la de stå på asfalt hvis sola har varma godt en hel dag �

Ikke ser bra ut på asfalt? Ser han annerledes ut på asfalt enn andre steder?

Som AnetteH sier - de står vel på den asfalten kun ei bittelita stund? Jeg skjønner fortsatt ikke problemet... Og hva om det ikke er sol?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ser bra ut på asfalt? Ser han annerledes ut på asfalt enn andre steder?

Som AnetteH sier - de står vel på den asfalten kun ei bittelita stund? Jeg skjønner fortsatt ikke problemet... Og hva om det ikke er sol?

Han er litt løs enda og da synes jeg det blir enda værre på asfalt. Joda de står ikke så lenge hvis dommeren er kjapp

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oiii, bare 8 bernere lørdag og 9 på søndag! :o Og 3 av de er mine :P

Oi, det må være første gang det er flere briarder enn bernere påmeldt på en utstilling :D. Hele 11 voksne briarder på lørdag, men bare 4 på søndag - også Yasmine i tillegg, da :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det må være første gang det er flere briarder enn bernere påmeldt på en utstilling :D. Hele 11 voksne briarder på lørdag, men bare 4 på søndag - også Yasmine i tillegg, da :).

Duu.. Hadde du hatt mulighet til å hjelpe meg dersom både Bella og Nora skulle få ck, og evnt. hvis jeg skulle få både bir og bim? Ser ut som vi kræsjer på lørdag når jeg trenger det mest da :( Men evnt. på søndag?

Synes forøvrig de har satt opp ringoppsettet veldig rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duu.. Hadde du hatt mulighet til å hjelpe meg dersom både Bella og Nora skulle få ck, og evnt. hvis jeg skulle få både bir og bim? Ser ut som vi kræsjer på lørdag når jeg trenger det mest da :( Men evnt. på søndag?

Synes forøvrig de har satt opp ringoppsettet veldig rart..

Det går sikkert helt fint om det ikke kræsjer :). Jeg er jo ofte litt stressa FØR vi skal i ringen mht pelsstell og sånt, men :). På søndag stiller jeg bare Yasmine, så da går det helt sikkert fint i hvert fall - vi skal vel inn ganske tidlig (men det som skulle være PM for søndag, var PM for lørdag faktisk, så jeg aner ikke oppsettet på søndag).

Og ja, det var merkelig ringoppsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert helt fint om det ikke kræsjer :). Jeg er jo ofte litt stressa FØR vi skal i ringen mht pelsstell og sånt, men :). På søndag stiller jeg bare Yasmine, så da går det helt sikkert fint i hvert fall - vi skal vel inn ganske tidlig (men det som skulle være PM for søndag, var PM for lørdag faktisk, så jeg aner ikke oppsettet på søndag).

Og ja, det var merkelig ringoppsett...

Du skal selvfølgelig få slippe å tenke på det om det blir mye stress!

kanskje det er noen andre her inne som har mulighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal selvfølgelig få slippe å tenke på det om det blir mye stress!

kanskje det er noen andre her inne som har mulighet?

På lørdag blir det nok vanskelig ja, ser jeg, men søndag tipper jeg det går fint :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi får sent oppmøte og sola steker såppass at asfalten blir glovarm innen vi skal inn i ringen så kommer jeg til å revurdere å stille jeg også.

Hvis det blir sånn så kommer nok ikke Jäger..... :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hvorfor melder folk på når de vet det er asfalt og hundene ikke fungerer på det? :icon_confused: Det er og alltid har vært asfalt der liksom..

Selv får jeg ikke reist og startet da Talli kommer under karantenereglene etter tanntrekken. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...