Gå til innhold
Hundesonen.no

"Se alle innlegg i diskusjonen" - funksjon??


Recommended Posts

Hadde det vært mulig å få til en funksjon som man kunne trykke på for å se alle innlegg i diskusjonen. Blir litt irritert av å måtte bla meg frem - eks. i burdiskusjonen. Der var det skrevet nesten 100 nye innlegg siden jeg var her sist i går kveld, og det var ikke mulig å finne den siden jeg skrev mitt siste innlegg på uten å trykke meg tilbake med tallene flere ganger, for så å trykke fremover igjen (dårlig forklart, men dog..).

Jeg hadde hvertfall synes det hadde vært utrolig praktisk med en slik funksjon, i og med at vi er så mange engasjerte debattanter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg kan prøve :P

Hvis du tar burtråden fra i går kveld som eksempel så teller den i skrivende stund 15 sider, her på sonen får man da opp når man skal velge side: 1,2,3......13,14,15. Det blir da veldig kronglete å lese ting som står på side 8 for eksempel. Det jeg da etterlyser er en funksjon man kan velge der da alle 15 sider med innlegg kommer opp samtidig, så man slipper å bla og bla og bla.

Skjønte du hva jeg mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Per Olav
Kan hende det er jeg som er dum nå' date=' men du gidder ikke forklare litt mer?? :P[/quote']

Kanskje det enkleste ville være å se hvordan canis har gjort det?

La oss si en diskusjon har 100 innlegg hvor bare overskriften og forfatter vises.Dersom man ønsker å se hva en spesiell forfatter skriver, klikker man på overskriften og vips åpner det ene innlegget seg. I tillegg har man en funksjon som gjør at ved å klikke på en link åpnes alle innleggene og man kan lese diskusjonen fortløpende uten å klikke seg fra side til side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...