Belgerdama Skrevet 7. Juni 2014 Rapporter Skrevet 7. Juni 2014 Lurer på om det er noen flere med belgere i Indre Østfold som ønsker å møtes. Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 @Belgerdama Jeg har belgere og bor i Indre Østfold Siter
Belgerdama Skrevet 9. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Så artig. Da er det kanskje sjans for at man kunne møtes et sted og gått en tur en dag? Nå kommer sommeren så skjønner det er ferie på gang, men har man tid så bare si ifra Siter
Guest Michellus Skrevet 9. Juni 2014 Rapporter Skrevet 9. Juni 2014 Så artig. Da er det kanskje sjans for at man kunne møtes et sted og gått en tur en dag? Nå kommer sommeren så skjønner det er ferie på gang, men har man tid så bare si ifra Er hjemme hele sommeren jeg! Studerer og jobber en del i juni, men fra og med siste uka i juni er jeg klar for tur jeg! Hvor i Indre bor du? Bor i Rakkestad selv Siter
Belgerdama Skrevet 10. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2014 Så flott. Ser vi har to hunder på nesten lik alder. Jeg er hjemme nesten hele sommeren, med unntak av noen helger som går bort i gjeting. Jeg bor i Askim så er ikke langt unna Siter
Recommended Posts