Gå til innhold
Hundesonen.no

dentastix overdose!


Recommended Posts

Hunden min spiste opp en hel sånn boks full av dentastix da hun var ca 4-5 mnd gammel. Det er vel 4 eller 5 pakker i en sånn boks. Hun var veldig tørst etterpå, men i fin form. Morgenen etterpå kom det ut igjen, rett vei men veldig feil konsistens :lol: Det er ikke akkurat sunt, men jeg ville ikke bekymret meg noe særlig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk! godt å høre at det ikke er bare vi som har sånn uflaks... det går fint med henne nå, veterinæren sa at så lenge ingenting stopper opp (ut eller inn) så skal vi bare se det litt ann før vi bestiller time. Nå er hun i toppform å spiser og drikker normalt:-) pjuh...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok takk! godt å høre at det ikke er bare vi som har sånn uflaks... det går fint med henne nå, veterinæren sa at så lenge ingenting stopper opp (ut eller inn) så skal vi bare se det litt ann før vi bestiller time. Nå er hun i toppform å spiser og drikker normalt:-) pjuh...

Bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Går sikkert helt greit annet enn dårlig mage/oppkast, men ville ikke gitt mer mat akkurat, men fastet hunden bare passet på at hunden fikk i seg væske (tilsett gjerne litt smak, uten salt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...