SFX Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Norsk Berner Sennenhundklubb har dessverre fått forfall, og trenger skriver til vår hovedspesial i pinsehelgen. Vi skal være på Torpomoen i Gol, og trenger en skriver for lørdag (valper og hannhunder) og søndag (tisper). Dommer er amerikansk. Vi dekker reise og overnatting.Ta kontakt med utstillingskomiteens leder, Dagfrid Hokstad, på 95115522, eller kontakt meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Fillern at jeg ikke kan skrive engelsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Å det hadde vært gøy, men den helgen er det staffespesial (og sikker en drøss av andre spesialer) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Å det hadde vært gøy, men den helgen er det staffespesial (og sikker en drøss av andre spesialer) Ja, det er ei møkkahelg å finne ringpersonale, og særlig på så kort varsel, men akutt forfall kan en ikke forutse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2014 Jeg skulle gjerne ha hjulpet, men vi har også spesial da. Håper dere finner noen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts