Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Vi driver å snuser litt på hundekenneler og alternativer til hundepass nå i sommer (juli) da vi vurderer å dra en uke på roskilde.

Har noen her inne erfaring med Gardermoen hunde og kattehotell, Vangåsen hundepensjonat og Nordvang hundepensjonat?

Må vel innrømme at hønemoren i meg tenker mest på Emma, (2,5kg terrierblanding) som er en ganske spesiell skrue, for å si det mildt. >_>

Guest lijenta
Skrevet

Kjenenr dem ikke men vilel tro det haster med å bestille hndepass i juli da. Det er jo den måneden som det bruker å bli fortest fult på.

Skrevet

Ikke erfaring med noen av dem, men hvis du skal ha plass nå i sommer, så er jeg redd for at du muligens er sent ute i så fall.

Hundepensjonatet jeg jobber på er stappfullt i hele juli (type 16-17 hunder).....og da bestilte folk gjerne i januar/februar allerede. Så håper du finner et sted som har plass :)

Skrevet

Har ingen erfaring med de du nevner, annet enn at jeg har besøkt Gardermoen i forbindelse med dommerutdannelsen, og det så veldig ålreit ut der. Jobber selv på pensjonat, og det er som nevnt over her veldig lurt å være litt tidlig ute dersom man ønsker plass i fellesferien, og spesielt dersom man har en hund med litt spesielle behov.

Guest Belgerpia
Skrevet

Jeg tror faktisk du kan glemme å få opphold på en høy kvalitets kennel i juli når du ikke har begynt å "snuse" på kennel før nå.

De beste stedene er fullbooket allerede fra januar-februar.

Husverten min f.eks. booker plass på kennel for neste års ferie når han henter den etter årets - altså, ett år i forveien. Vet at flere gjør det på steder som f.eks Standal også.

• 3 weeks later...
Skrevet

Tenkte bare jeg skulle komme med litt positivitet her siden dere var så negative :P Vi fikk lett tak i kennel til hundene, vi måtte bare velge en av de litt mindre kjente et lite stykke utenfor byen. Nesten 8000,- for 3 hunder, men det blir jo mange dager for oss tobeinte på ferie uten å trenge å bekymre oss for hundene. Men; Første ferien min uten hunder... :bye:

Kommer til å gråte meg i søvn når jeg blir full på Roskilde! :icon_redface::lol: