Gå til innhold
Hundesonen.no

Hyttetur til Kolsjøvannet


Gjest
 Share

Recommended Posts

Fra mandag til torsdag leide vi oss hytte ved Kolsjøvannet i Kongsberg og som lovet lager jeg bildetråd :)

Hytta leide vi gjennom Statskog på inatur.no, de har mange hytter på fine plasser rundt om i landet og de aller fleste hyttene dems tillater kjæledyr :D

Denne hytta - Kolsjø 1 som den så fint heter - består av et rom med stue, kjøkken, seng, spisebord og ovn, utrolig koselig! Det er også et anneks som hører til med ekstra soveplasser. Ikke innlagt vann eller strøm - her er det utedo og vann fra innsjøen som gjelder. Drikkevann tar man med seg, kjørevei helt frem. Kjøleskap og kokeplater drevet på gass.

Fra inngangsdøra (hundesengen er vår - selvom det er tillatt med hund er de forståelig nok ikke velkomne i møblene):

DSC_0033_zpsjdvxsopn.jpg

Mot utgangsdøra:

DSC_0034_zpss4wclfu9.jpg

Båten som hører til hytta lå rett nedenfor:

DSC_0037_zpsm4sfgqtw.jpg

Bålkos :heart:

DSC_0050_zpslj3okjvj.jpg

Vi LEKER ikke ferie. Staff i avslapningsmodus:

DSC_0071_zpsppq0dr9o.jpg

Får vi fisk?

DSC_0046_zpspqem25gx.jpg

Yep!

DSC_0080_zpsbkxflckz.jpg

DSC_0055_zps4xrd30op.jpg

Vi kosts oss kjempemasse - anbefaler alle å ta seg en tur hit altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får fisk der??! :P

Så koselig ut!

Tja, den på bildet der var vel den eneste vi dro opp som kan kalles fisk, det var mye smått vi slapp uti igjen. Jeg ville ikke satset på å livnære meg med fisking under et opphold der hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å ta seg en tur altså, vi koste oss kjempemasse alle sammen, Melvin var supersliten når kveldene kom :) Det eneste som trakk litt ned var på onsdagen når noen KJØRTE campingbilen sin inn på gressletta mellom hytta og vannet. Altså, greit nok med allemannsretten, og vi har ikke noe imot folk, men ærlig talt, å presse campingbilen sin inn der, hvor det attpåtil var lagt ned steinsperring for at man ikke skulle kjøre inn, det synes jeg ble litt for dumt. Det var like før vi gikk ned og spurte om de ikke kunne flytte bilen, men heldigvis dro de på kvelden igjen - og for sikkerhetsskyld tok de med seg bjørkeveden vi hadde lagt klar på båtplassen for bålbrenning seinere på kvelden. Folk :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...