buddy13 Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Skal bort 7 dager, og må ha med bilen, dermed må vi ha parkering ved flyplassen. Vurderer Gardermoen Parkering, da vi har dårlig erfaring med Dalen Parkering. Noen innspill/erfaringer? Siter
Stine Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Dårlig erfaring med Dalen? Trodde alle hadde gode erfaringer med dem og dårlige med Gardermoen jeg Et alternativ er jo å parkere på langtid og ta shuttle bussen til terminalen. Siter
buddy13 Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Dårlig erfaring med Dalen? Trodde alle hadde gode erfaringer med dem og dårlige med Gardermoen jeg Et alternativ er jo å parkere på langtid og ta shuttle bussen til terminalen. Aldri prøvd gmoen parkering.. Dalen har kjørt veldig mye med bilene våre før. Er de like ille på Gardermoen parkering altså? Siter
Hermes Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Har stått på langtids. Ikke noe problem det, i hvert fall. Buss til flyplass. Siter
Stine Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Aldri prøvd gmoen parkering.. Dalen har kjørt veldig mye med bilene våre før. Er de like ille på Gardermoen parkering altså? De har vel blitt bedre tror jeg, men var vel endel fuss rundt dem for noen år siden Siter
Gro Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Jeg parkerer alltid på langtid og tar shuttlebuss. Fungerer fint, men jeg har ikke lagt ned voldsomt mye jobb i å sammenligne de ulike. Men innbiller meg at man sparer en del tid i hvert fall på å bruke shuttlebussen, enn en av disse selskapene som ligger langt unna. Siter
buddy13 Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Jeg ringte OSL/europark, men siden vi er såpass usikre på innkjørings-/utkjøringstidspunkt, så ble det veldig knotete - damen i telefonen sa vi MÅTTE angi tidspunkter, og betale ekstra hvis vi gikk over tida. Det gjorde meg noe forvirret Siter
buddy13 Skrevet 25. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mai 2014 Da ble det p4 på flyplassen 1 Siter
Recommended Posts