Gå til innhold
Hundesonen.no

Gjøre om en film fil fra wmv til vanlig fil?


Renate A
 Share

Recommended Posts

Gurimalla, hvordan skal jeg få forklart dette da?

Jeg har denne filmen: http://www.renatea.com/bildefilmer2/05050702.wmv som jeg gjerne skulle hatt over til vanlig fil så jeg evt kan legge den ut på youtube el.

original filen ligger på den stasjonære som jeg egentlig ikke tørr å starte opp før noen hjelper meg med å lagre alt som er på harddisken...

Noen som vet om det går ann å gjøre om denne filmen?

Vet ikke om jeg har forklart riktig heller, men jeg skulle gjerne hatt filmen over til en fil som jeg kan legge ut på youtube...grønne Renate :D

Blit VELDIG takknemlig for hjelp :bananas::flowers::banana::icon_clapping:

(Litt sår film for meg, egentlig, for jeg ville egentlig ha hun ene valpen, men fant ut at jeg ikke ville ha to hunder i den leiligheten jeg bodde i før, så flyttet jeg bare et par mnd etter i større leilighet og har angret i 7år....)

136.JPG

139.JPG

Helt til høyre :wub:

140.JPG

149.JPG

babuska_zpsb9935a87.jpg

Var hun ikke nyydelig?? :icon_cry::icon_cry::icon_cry: Dumme, dumme meg :vegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, du har ikke FILEN, så det du vil ha hjelp med er å laste ned denne filmen fra url-en til pcen?

Ja :)

Jeg har den inne på one.com også, men jeg vet jo ikke hva jeg skal gjøre, for det er også en wmv fil, nå føler jeg meg litt gammel og utdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg aner ikke :lol: Men formuleringen din var voldsomt klønete :lol:

Det kommer vel ikke an på filtypen, men hvordan de forskjellige sidene du har lastet den opp på, fungerer.

Jeg vet, den er helt håpløs, viste ikke hvordan jeg skulle forklare det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med mobilen, men høyreklikk på linken til filmen og velg "Lagre koblet fil" eller noe i den duren :) Får opp lagringsalternativ når jeg åpner på mobilen også, så får du det ikke til kan jeg sende til deg på Mail ;)

Red: Lagre mål som.. Heter det kanskje i Explorer, stod helt stille for meg nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...