bianka Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Noen som har prøvd Dog Chow hundemat her? Erfaringer? Siter
Kensington Gate Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Jeg fikk en sekk som jeg prøvde ut mens jeg ventet på ny ladning av V&H og det var (ikke overraskende, etter å ha sett innholdsfortegnelsen) ikke et bra for. Det ser nesten ufordøyd ut når det kommer ut igjen - like store mengder og samme farge. Mye illeluktende fising. Ikke innbydende. Aldri igjen. Er stadig på lister over de verste tørrformerkene. Siter
bianka Skrevet 21. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Takk. Da blir det nok ikke det fóret kanskje 2 Siter
Kensington Gate Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Skrevet 23. Mai 2014 Det er nok en grunn til at det er billig Siter
Renate A Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Skrevet 26. Mai 2014 Jeg har også fått en prøve sekk av den, men den ble gitt bort etter et par måltider, ikke bra fôr i mine øyne Siter
Recommended Posts