Annik Skrevet 21. Mai 2014 Rapporter Skrevet 21. Mai 2014 Hei og velkommen hit! Vi ser gjerne bilder av dalmatineren! Siter
isbister Skrevet 24. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Hei på dere! Beklager det tomme innlegget men visste ikke helt hva jeg skulle skrive. Har ihvertfall en dalmatinergutt på snart 2 år og er storesøster og passer for en löwchen tispe på 9 år. Virker som et ganske kunnskapsrikt forum dette her. Bilder av både dalmatineren og löwchenfrøkna kommer nok snart en gang. Takker ellers for hilsningene. Hilsninger fra meg! Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Velkommen hit! Hvor er dalmatineren din fra, hva heter den, bilder?? Osv (hilsen dalmatinereier) 1 Siter
isbister Skrevet 24. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Hei Lola Pagola! Jeg har en fra 'den som ikke må nevnes' fra Sør-Øst. Han har heldigvis supert gemytt og god helse, det eneste vi må jobbe med for tiden er å komme oss forbi smarte hannhunder uten å provosere de alt for mye. Forutenom er han en mammadalt og en deilig koseklump. Solflekkene på gulvet er gode, men pleddet som 'mormor' strikket til han er enda bedre. . Gutten heter Mattis og er Verdens Beste. 1 Siter
tm100020 Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Åååå løwchen Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Lola Pagola Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Skrevet 24. Mai 2014 Hei Lola Pagola! Jeg har en fra 'den som ikke må nevnes' fra Sør-Øst. Han har heldigvis supert gemytt og god helse, det eneste vi må jobbe med for tiden er å komme oss forbi smarte hannhunder uten å provosere de alt for mye. Forutenom er han en mammadalt og en deilig koseklump. Solflekkene på gulvet er gode, men pleddet som 'mormor' strikket til han er enda bedre. . Her er gutten min, han heter Mattis og er Verdens Beste. Haha :-) er heldigvis ikke noe i veien med foreldredyrene mentalt, så det kunne gått verre :-) Veldig søt da! (regner med at det er mannen med "geologi"navnet og en forkjærlighet for velsignelser du har fra Med mindre det var voldemor.t du mente ) 1 Siter
Recommended Posts