Ozzy Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Rolig nå jenter. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Virket bare som du skulle hakke litt på meg, men er ikke det tilfelle så beklager jeg det Hehe, det var absolutt ikke tilfelle. Må si jeg ble litt forvirret av at du virket så sur/irritert iste, men da er jo dette oppklart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 20. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2014 Men har dere googlet helserisikoen ved solarium jenter? Jeg tror det snart blir forbudt, men det er nå meg. (Klarte ikke å la være å si det da jeg så denne tråden). Å ta solarium i seg selv finnes ikke skadelig. Det som derimot kan være skadelig er å bli solbrent gang på gang, og mange med nordisk hud tåler svært lite solarium (som ofte er sterkere enn norsk sol og) før de blir nettopp brente. Å få sol på kroppen er også viktig, og å ikke utsette huden for noe sol i det hele tatt kan være like skadelig. Alt med måte, rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts