Linda=D Skrevet 28. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Hihi jaa nydelige, herlige Brenda Jeg og Mike har bodd her på pensjonatet i 9 mnd. Vi reiser den 5. juni så det blir veldig rart. Siter
Kensington Gate Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Skrevet 29. Mai 2014 Helskjønn hund og fantastiske bilder! Hva slags objektiv bruker du? Siter
ToneS Skrevet 29. Mai 2014 Rapporter Skrevet 29. Mai 2014 Mike er veldig søt! Og du er en flink fotograf! Siter
rosann Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Ååh, Mike er en fiin blanding! Kjempefine bilder! Siter
linesuhr Skrevet 31. Mai 2014 Rapporter Skrevet 31. Mai 2014 Jeg tror jeg er litt avstandsforelska i han, jeg. Vakre bilder :-)Sent fra min ME302C via Tapatalk Siter
Linda=D Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2014 Åå tusen takk alle sammen:D Så koselig å lese! Jeg bruker Sigma 105 mm f 2,8 Jeg er så fornøyd med det objektivet. Perfekt til hundeportretter Her er film med noen av trikset som dyret kan Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.