Gjest Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Hei sonen, det er meg igjen. Det fungerte så fint sist, så da prøver jeg igjen. Er det noen som veit om en ledig hybel, et rom eller noe annet? Denne gangen i Osloområdet, ikke i Tromsø. http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/wanted/object?finnkode=47939058&editAd=true Siter
Margrete Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Jeg har Vi skal ha en visning i morgen, men er jo ikke sikkert han liker hulen - Oslo Vest - 6500,- (3 mnd depositum) - 1 person - Helst kun en hund, kan strekke oss til to små - 25 kvm - Stue/soverom - lite te-kjøkken - Bad med varmekabler - Delvis møblert - Vaskemaskin og tørketrommel inkludert i prisen - Internett, tv og dekoder inkludert i prisen - strøm kommer i tillegg - Felles inngang med oss og rotet vårt Siter
Gjest Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Jeg har Vi skal ha en visning i morgen, men er jo ikke sikkert han liker hulen - Oslo Vest - 6500,- (3 mnd depositum) - 1 person - Helst kun en hund, kan strekke oss til to små - 25 kvm - Stue/soverom - lite te-kjøkken - Bad med varmekabler - Delvis møblert - Vaskemaskin og tørketrommel inkludert i prisen - Internett, tv og dekoder inkludert i prisen - strøm kommer i tillegg - Felles inngang med oss og rotet vårt Da må du si fra hvis han ikke liker den, så får vi snakkes nærmere. Siter
Recommended Posts