SynneWoll Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Den 9 mai var endelig vente tiden over, og Tiko kom hjem til oss! Tiko er en Gordon Setter han, født 13 mars 2014. Han er en morsom spirrevipp med en god del energi, men utrolig snill med alle! Min niese på 4,5 år er allerede bestevenner med han! Prøvde å ta ett par bilder av han i dag, men er ikke så lett å holde båndet og ta bilder av en valp som kommer i 190 kmt hver gang jeg prøver å ta bilder av han Vi gikk oss en tur rett ovenfor huset vårt, der er det ett fint vann, med gåser og villsau, han reagerer ikke på noe, men snubler i sine egne bein når han løper rundt der. Stor koser seg på tur! Han har virkelig blitt varm i trøyen på de to dagene han har vært her! Ett forsøk på å ta bilde av han Vannet var grådig spennende! Ehh, vil du ikke leke med meg? 6 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mai 2014 Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Ååå så søt da! gordon er virkelig den fineste av setterne, synes jeg Siter
SynneWoll Skrevet 11. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mai 2014 Tusen takk for det Lola Pagola og Mud Siter
SynneWoll Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Tusen takk for det Frida! 1 Siter
SynneWoll Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Tok noen bilder av han i dag når vi monterte løpestreng til han Først bilde av min nyserrige katt Mira, hun forstår ikke hva vi har skaffet oss [/url Koooommme da pusss pusss 2 Siter
Annegru Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Så nydelig! Jeg er fryktelig svak for Gordonsettervalper.... Siter
Recommended Posts