MaritaS Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Klokka åtte tenkte jeg "nå må jeg stå opp", men så var bikkjene i kosehumør, så da ble det litt sløvings: Ni så hadde jeg rukket å bli ferdig i dusjen og satt å spiste frokost med publikum (han store er litt mer håpefull enn han lille): Ti-ish har vi vært ute på morgentissogbæsje-runde og jeg koser meg med kaffe: 11 sitter jeg fremdeles og leser (har eksamen neste mandag), så da blir det bilde av hva dyra foretar seg: 12 - jeg er bra flittig og flink! 13 - jeg har rast litt med dyra i gangen utenfor leiligheten (for der er det masse løpeplass!!), men det tok jeg selvfølgelig ikke bilde av (eneste action vi gjorde i dag jo), så da ble det et etter at vi kom inn igjen: 14 - Jeg leser enda, men har tatt meg en liten pause for å prikke litt på min akita-in-progress: 15+16 - Jeg har fått en telefon av en venninne og vi stikker ut på luftetur. På tur møter vi helt tilfeldigvis en annen venninne som var ute med valpen sin. Hun fortalte at hun hadde hatt et par dårlige opplevelser med store hunder i parken i dag, så da stod vi litt så de fikk snust på hverandre før vi gikk en runde rundt kvartalet. Tanuki var litt skummel, men han var litt kul også. Valpen drar hjem og Tine med Tessie og Leon blir med inn for å lese mere: 17 - Kuma synes det blir litt for mange hunder, så han ligger i mancaven sin og kommer fram inn i mellom for å sjekke ståa. Tanuki har kjempelyst å leke med Leon, men Leon er veldig streng - han leker litt, men så går han over i kjeftemodus og da blir Tanuki litt satt ut! Også ble det mørkt og jeg droppet å ta flere bilder - resten av kvelden gikk med på lesing og et par episoder av New Girl. Siter
tm100020 Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Skrevet 2. Mai 2014 Så kul kopp! Og den akita-in-progress var bare kjempesøt Jeg blir litt imponert over den mørke hunden din Tror ikke jeg har sett en sånn før og den er.. bare rett og slett imponerende sånn stå på avstand og snike litt på den fine hunden som går forbi Edit: Den mørke hunden er vel akita, og det jeg trodde var akita-in-progress var vel en ferdiglada shiba? Siter
Recommended Posts