Gå til innhold
Hundesonen.no

Lina vil vinne en konkurranse til, hun! For Norsk lundehund klubb!


bardmand
 Share

Recommended Posts

Jeg hadde et lite håp om at vi skulle nå 1 000 stemmer før nasjonaldagen, men nå har det stoppet litt opp. Håper en og annen sonis kan ta seg tid til å stemme innimellom bunadsskjortestrykinga! Selv tror jeg vi tar oss en fjelltur i morra. Korpsmusikk nytes best på litt avstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er siste dag man kan stemme. Lina har flest stemmer, men nå har det kommet noen fryktelig søte valper opp i ryggen på henne, så det spørs om ikke juryen kan finne på å falle for en av dem. Tusen takk til alle som har stemt, i hvert fall! Engasjementet for lundehunden er i hvert fall stort, det er helt sikkert!'

Stem her:

http://fb.st/9eb8rq

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lina fikk klart flest stemmer, men ble ikke juryens vinner. Det ble en islandsk fårehund. Litt synd at innsatsen med stemmesanking ikke ga penger i kassen til klubben, men jeg håper og tror at det har gitt litt oppmerksomhet til rasen. Det har i hvert fall vist meg (nok en gang) hvilket enormt engasjement som finnes for den lille lundehunden. Tusen takk til alle som har stemt!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...