Smil Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Hunden min sleiker seg sånn i "armhulen" ved bakbeina og også på en flekk på magen. Hun sleiker seg helt rå og rød og jeg skjønner ikke hvorfor. Hun var fin i hele vinter, men begynt igjen da sola kom. Begynner å tro at det kan ha noe med sola å gjøre, men vet ikke. Kan hunder være "allergisk" for sol? Det er en liten naken tispe jeg har, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. April 2014 Rapporter Share Skrevet 27. April 2014 Hun er ikke solbrent da? alternativt at hun blir klam i huden og gnissingen mellom huden gjør henne sår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 "Overgrooming" kan også være en kraftig respons/psykisk lidelse på stress. Har det vært noen miljøforandringer hos dere i det siste? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 28. April 2014 Rapporter Share Skrevet 28. April 2014 Bruker du sele til hunden? I så fall så kan det være at selen irriterer henne nå når det blir varmt, hun klør på punkter der selen er ubehagelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts