-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Tuuusen takk for langt og utfyllende svar! 😊 Og så nydelig da. Flere og flere vi snakker med never Gordon, så jeg skal sjekke opp de også. Vi skal få passe en irsk setter tispe neste helg, så gleder meg til å bli litt bedre kjent med et eksemplar av rasen 😊
-
Hei. Takk for svar nei vi har ikke innarbeidet det. Har du noen konkret ro-trening du tenker kan funke? 😇
-
Har dere noen innarbeidet ro-kommando? En mer generalisert en, ikke bare ifbm plassen sin?
-
Av Kristine123 · Skrevet
Det har gått seg til, heldigvis! Valpen er endelig fortrolig med barnet mitt sine bevegelser, og barnet respekterer valpen og dens grenser og plass. Jeg så mørkt på det i starten, men endelig er de gode venner med samme energinivå 😂 -
Hei min hund er 3 år. I vår fanilie er det meg, som er mammaen til hunden og to barn. Ei på 14 og en på 18. Jeg har veldig respekt i forhold til hund og små barn. Vår hund forstår ikke konseptet med barn og jeg ønsker tips til hvordan man kan lære hunden ro når det er barn i nærheten. I dag blir hun vil, bjeffer og når noen løfter opp barnet blir hun sjalu.. enn så lenge ikke i form av aggresivitet, men i form av bjeffing og ønske om å bort å leke, snuse og er veldig voldsom. Det er vanskelig å øve når det gjelder barn, men tar i mot alle tips jeg kan få.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts