jaktlykke Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Jeg skal tappe sperm av Amigo hos Dyredoktoren i Sandnes neste onsdag (30/4). Dersom det finnes noen med ei løpetispe som kunne tenke seg å være med og friste gubben litt før tapping så hadde jeg blitt veldig glad! Ta gjerne kontakt enten på mob 98827044 eller PM her inne Helga-Mari/jaktlykke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 @Sprettballen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 24. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Takk for tipset, @Sprettballen og jeg har en date neste uke 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Noen som har kontakt med @Sprettballen? Jeg har sendt pm om tidspunkt for daten i morgen men har ikke fått svar. Noen som kan formidle for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 @Sprettballen quotet tabris, kanskje hun har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Noen som har kontakt med @Sprettballen? Jeg har sendt pm om tidspunkt for daten i morgen men har ikke fått svar. Noen som kan formidle for meg? Har formidlet det. Hun sjekker og kommer tilbake til deg senere i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Supert!!!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Supert!! :) Action har løpetid evt. Men da må det jo skje her i byen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Jeg har ikke glemt det! Bare styrt litt med jobb og søk etter ny leilighet osv. Tror nok vi skal få i gang produksjonen til herremannen, begge jentene står nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Good Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts