Lage utstillingsbånd (show lead), hvilken tråd?
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Da kommer det litt an på om du vil drive med agility "for gøy" eller om du har ambisjoner om å konkurrere. En del av de typiske rasene som gjør det bra i agility har også noe lyd. Om du har tenkt å drive ganske aktivt og konkurrere ville jeg nok likevel vurdert border collie, de kan ha lyd i arbeid, men generelt ikke mye ellers så lenge de får nok aktivitet. Ellers ville jeg vurdert labrador, portugisisk vannhund eller korthårscollie. Igjen kommer det an på ambisjonsnivået, skal du komme langt med labrador må du nok ha en jaktlabrador, mens standard og collie er fine på hobbybasis. Det er mange andre raser som kan passe, litt avhengig av hva du legger i dette med lydnivå. Belgisk gjeterhund, flere av vannhundrasene, puddel mm. kan gå, men kan ofte ha lyd når de jobber. Anbefaler deg å ta en tur på agility- og lydighetsstevne og se hvilke raser som er representert der.
-
Bor alene. Aktivitet er å gå turer i skogen pluss lydighet og agility. Pelsstell betyr ingenting. Helst ikke jakthund
-
Skal bruke den til lydighet og agility pluss turer i skogen. Helst ikke jakthund.
-
Gratulerer! Noe så nydelig! Og hun er superheldig som får komme til deg, jeg er helt sikker på at du har tålmodigheten og kunnskapen til å gi henne tryggheten hun trenger. Masse lykke til! Det er masse jobb, men også veldig verdt det når de begynner å stole på deg og slappe av. Definitivt noe spaniel der.
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts