tm100015 Skrevet 13. April 2014 Rapporter Skrevet 13. April 2014 Min chi på 1.5 år spydde opp all maten sin, 3 timer seinere gikk vi ut og da hun skulle besje så kom det først normal avføring og så bløtere og bløtere etterfulgt av en blod tråd hvor enden av tråden var slimete og litt blodig... hva kan det være, noe gale med henne ???????????? ellers er hun i god form, spiser og drikker, leker og har det bra. Siter
ida Skrevet 13. April 2014 Rapporter Skrevet 13. April 2014 Sannsynligvis bare en liten rift i tarmen. Så sant blodet er friskt (ikke mørkt) og bare litt, er det sikkert bare en liten rift i tarmen. Ville fastet hunden et døgn. Bare friskt vann. Gi henne Canikur eller liknende som angitt på pakningen. (Fåes via veterinær). Der vil du også få en diettplan ved magevirus. God bedring Siter
Mardina Skrevet 13. April 2014 Rapporter Skrevet 13. April 2014 Enig med @ida Hvis blodet ligger utenpå avføringen, så er det mest sannsynlig bare en rift i tarmen. Hunden min hadde det samme for litt siden, det gikk over i løpet av ca 2 dager. Han var i fin form ellers, så jeg var ikke så veldig bekymret... Siter
Recommended Posts