Trillian Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 tittelen sier vel det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 11. April 2014 Rapporter Share Skrevet 11. April 2014 Ta deg en tur på XXL. Jeg kjøpte denne typen webmastersele til 100,- på XXL Lade. Vet ikke om de fortsatt har tilbud, men sist jeg var der hadde de en stor palle med ruffwearting til 100,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 12. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Var innom men de hadde ikke størrelsen. Alt unntatt xs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Jeg kan vel informere om at XXL har tilbud og fortsatt skal ha til det blir utsolgt De skal ikke ha det i sortementet mer, så hvis du virkelig vil ha en sele uten å måtte importere eller kjøpe på ebay så ville jeg ringt rundt om du har flere XXL butikker i nærområdet eller om du har bekjente rundt som kunne svippet innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Har en rød webmastersele i xs til salgs Sendt fra min SM-N9005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 13. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2014 Hvor mye skal du ha for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 14. April 2014 Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Sender deg pm Sent fra min GT-N7000 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts