MissHeike Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Er det noe slags krem eller noe man kan smøre på tørre poter? Keiron sine er jo tidvis knusk tørre så jeg tror de skal sprekke eller noe. Gjerne noe som ikke koster skjorta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Er det noe slags krem eller noe man kan smøre på tørre poter? Keiron sine er jo tidvis knusk tørre så jeg tror de skal sprekke eller noe. Gjerne noe som ikke koster skjorta Det finnes jo potefett og slikt, men er det er problem som er der ofte/hele tiden så ville jeg ha prøvd og forandre på næringsinntaket, da slikt ofte kommer innenfra. Tilsett olje i maten feks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Det finnes jo potefett og slikt, men er det er problem som er der ofte/hele tiden så ville jeg ha prøvd og forandre på næringsinntaket, da slikt ofte kommer innenfra. Tilsett olje i maten feks. Hvilken olje kan jeg bruke da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Hvilken olje kan jeg bruke da? Fiskeolje eller selolje feks, slik du bla finner i dyrebutikker ved kosttilskudd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 26. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2014 Fiskeolje eller selolje feks, slik du bla finner i dyrebutikker ved kosttilskudd Takk skal du ha, skal prøve dette. Han er tørr litt for ofte ja. Men da skal olje med i bestillingen på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts