Guest beagle 86 Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Hei :-) lurer litt på om noen vet hva pris på amputere ene ulvekloen?? Irriterer meg at eg må fjerne den, men har ikke valg. Han er hoven og små betent , men går ikke over endå det er brukt antibiotika og betennelse dempende. Fått pris fra en vetrnær i bergen, og den høres vill ut. Så vil bare høre hva folk pleier og betale for ek sånn operasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wentakeri Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Vil anbefale deg å ta en telefonrunde til flere veterinærer i området. Jeg gjorde det da jeg skulle fjerne tannstein på en hund, og prisen varierte fra kr 600,- til 1700,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2014 Mange år siden jeg gjorde det på en hund - da på begge bakbein. Mener prisen var på en drøy 1000-lapp. Men som nevnt her; ta en ringerunde på pris, det vil garantert variere MYE... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts