Peggy Skrevet 20. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Selger litt hundeutstyr da det bare ligger og slenger! Kan sikkert ordne pakkepris hvis du er interessert i flere ting Kjøper betaler evt. porto. Hurtta Y-sele str. 100, svart. Pent brukt, selges da hunden min ikke liker seler som går mellom beina (Sær hund :-p ) 150,- Hurtta Pro Regndress svart, str. 601. Brukt ett par ganger, men er litt knapp i str. til min. 200,- Gresshoppa kløv str. L - XL. 300,- Halvstrup fra Hooks, str. 65 cm. 50,- Og til slutt selger jeg bøkene "100% positiv Hverdagslydighet" av Arne Aarrestad for 200,- og "Klikkertrening for din hund" fra Canis for 200,-, kan selges samlet for 350 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy Skrevet 27. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Hurttadressen er solgt! Er lov å komme med bud også... Sent from my GT-I9295 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Kløven er jeg veldig interessert i. Tror du den passer kortis hanne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy Skrevet 27. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Har brukt den på min hannhund som veier ca. 30kg Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2014 Da tar jeg den, så får den heller flytte videre om den ikke passer Sender PM jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy Skrevet 4. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2014 Kløven er solgt! Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts