asegun Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Hei noen som trenger et nylonbur til bruk på utstillinger, konkurranser etc? Jeg selger et Smart Top Plus nylonbur i str. medium, kun brukt en gang. Lett og stabilt bur, enkelt å sette opp. Buret har åpning både på kort- og langside. Selger det fordi det er for stort for min hund. Buret måler 94 (L) x 56 (B) x 71 (H) cm. Farge svart, burmatte, bæreveske og plugger til å sette det fast i gressplen etc medfølger. Nypris 868 kr + frakt, jeg selger det for 500 kr. Se annonse http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47107477&editAd=true Åse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 @Ingvild kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 @Ingvild kanskje? Nei, det er større enn hva jeg trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 10. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2014 Er buret solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asegun Skrevet 11. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Nei, @Lunatic, buret er ikke solgt. Er du interessert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maa86 Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Har det "rullegardin" på baksiden så man kan skjerme der også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asegun Skrevet 13. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Nå er buret solgt, takk for interessen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts