Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i en kjole som ser ut som den er fra 1920 tallet på meget kort tid? Kanskje dere har sett noe i en butikk nå nylig?

Vi skal ha Gatsby night på "klubben" på skolen på torsdag og jeg har så lyst på ny kjole til anledningen! :D Jeg har lenge hatt lyst på en slik kjole, men det er det å finne en da. En slik frynsete kjole som dette hadde vært noe!

tumblr_m5zc5yRkju1rp9mt7o1_400.jpg

flapper-dress.jpg

Forslag til andre ting som passer bra å ha med taes i mot :D Noe accesories jeg burde ha med eller en spesiell hårfrisyre? ( jeg har veldig langt hår).

Skrevet

Har ikke den butikken på Galleriet (der oppe med broen) klær som er fra type 20-tallet, 40-tallet, 50-tallet osv.?

Hår stiler så ville jeg søkt på youtube etter tips.

Har egentlig ikke mer å komme med, virker kjempe kjekt da :) Håper du får fatt i noe

Skrevet

Har ikke den butikken på Galleriet (der oppe med broen) klær som er fra type 20-tallet, 40-tallet, 50-tallet osv.?

Hår stiler så ville jeg søkt på youtube etter tips.

Har egentlig ikke mer å komme med, virker kjempe kjekt da :) Håper du får fatt i noe

Jo, men de pleier å ha mer fra 50-tallet enn fra 20-tallet mener jeg. Men jeg kan kanskje sjekke det ut!

Anbefaler deg å spørre på laivforum.org, jeg vet at det er flere der i Bergensområdet som ihvertfall har hatt slikt.

Takk, jeg skal sjekke det ut :)

På herskap og tjenere har de nok ja! Den som er oppe på galleriet (:

Se svar lengre oppe :)

Men rekker det frem til torsdag da :P ?

Takk for svar alle sammen! :D