ClickerHappiness Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Skrevet 5. Mars 2014 Jeg lager paracord halsbånd (vanlig og strupehalsbånd) til alle hunder. Jeg lager etter ønske, og kan få inn de fleste farger. Halsbåndene selges fra 50kr. Avhengig av hvor stort det skal være, om du skal ha pynt og hvordan det skal se ut. Paracord halsbåndene er veldig slitesterke, så disse tåler en del. Jeg lager også armbånd (til matmor), og matchende kobbel om det er ønskelig. Disse prisene finner du her: https://www.facebook.com/pages/Powderit/1379960358919336 Er du interessert? Kontakt meg direkte her på facebook, linken over eller på e-post (adressen min er: [email protected]). Jeg er bor i Ålesund. PS: De første 10 som bestiller få med gratis godbitpose med hjemmelagde tørket kyllinggodbiter og gratis frakt. Siter
ClickerHappiness Skrevet 7. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Jeg selger dette klipshalsbåndet for 80kr. Lengden er 30cm og bredden er 16mm. Kontakt meg på e-post ([email protected]) om du er interessert. Siter
ClickerHappiness Skrevet 21. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Skal bestille inn utstillingsbåndet etterhvert, men trenger forslag til farger dere vil ha. Ønsker? Skriv gjerne på powderit-siden (Facebook):-) Siter
ChristinB Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Skrevet 21. Mars 2014 Hvor brede kan du lage paracord-båndene? Sliter de mye på pelsen? Og hvor mye tar du for et vanlig armbånd til folk? Siter
ClickerHappiness Skrevet 29. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2014 Hvor brede kan du lage paracord-båndene? Sliter de mye på pelsen? Og hvor mye tar du for et vanlig armbånd til folk? Sorry for sent svar! Jeg kan lage de så lange som du vil ha dem, og de sliter ikke noe særlig på pelsen som jeg ser på min hund og hun har en pels som veldig lett blir slitt ned av halsbånd. Armbånd tar jeg for opp til 50kr, og da kan du lage det akkurat slik du vil Siter
ClickerHappiness Skrevet 29. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 29. April 2014 Da har jeg fått inn utstillingsbånd (HELE 14 FORSKELLIGE!!!), og det er 10% rabatt denne uken. Førstemann til mølla! Siter
Recommended Posts