Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagpass, Trondheim


Dicte
 Share

Recommended Posts

Om et par uker så begynner jeg å jobbe fulltid for et par måneders tid, og jeg innser nå at hjemmealene-treningen ikke går raskt nok.

Vi har kommet til det punktet at hun kan være hjemme i 3-5 timer alene, men så begynner ule koret.

Derfor lurer jeg på om noen kjenner av noen som driver med dagpass i Trondheim? Eventuelt noen som har lyst til å være dagmamma? Vi bor på Ila.

Scarlett er en 10 måneder gammel aktiv whippet, som elsker å være ute. Hun liker å leke med andre hunder, men mangler nok en av knapp iblandt andre hunder.

Jeg har jo mulighet til å ta henne med i bilen, for der er hun rolig, men hvis det finnes noe annet alternativ så hadde jeg satt pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Om et par uker så begynner jeg å jobbe fulltid for et par måneders tid, og jeg innser nå at hjemmealene-treningen ikke går raskt nok.

Vi har kommet til det punktet at hun kan være hjemme i 3-5 timer alene, men så begynner ule koret.

Derfor lurer jeg på om noen kjenner av noen som driver med dagpass i Trondheim? Eventuelt noen som har lyst til å være dagmamma? Vi bor på Ila.

Scarlett er en 10 måneder gammel aktiv whippet, som elsker å være ute. Hun liker å leke med andre hunder, men mangler nok en av knapp iblandt andre hunder.

Jeg har jo mulighet til å ta henne med i bilen, for der er hun rolig, men hvis det finnes noe annet alternativ så hadde jeg satt pris på det :)

Har du sjekket doglife eller hundepatruljen? Eller tenkte du mer på noe privat? Doglife er jo i skaun, men de hadde ihvertfall henting og levering på rosten på dagpass før, vet ikke om de har det enda, men det kan jo sjekkes ut. Da får hunden både lek, trim og oppmerksomhet mens du er på jobb. Hundepatruljen har jeg ingen personlig erfaring med men innbiller meg at de henter hjemme hos deg, evt på jobb om du har med deg hunden i noen timer også får "avløsning".

Jeg er endel hjemme for tiden, men tror jeg får trøbbel med og komme meg opp i den tiden du skal på jobb, da jeg sliter med søvnproblemer og dermed ikke er spesielt oppegående på morgenen..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg fikk vite om hundepatruljen for et par dager siden, så jeg har snakket med dem og vi skal forhåpentligvis møtes i helga. De henter om morgenen og leverer om ettermiddagen, går masse tur og det blir mye lek for hundene, som virker veldig perfekt for oss. Der kan hun være 4 dager i uken.

Har googla mye, og syns det var vanskelig å finne frem til dem. Og for meg virker det som om Doglife ikke driver med dagpass lenger.

Men nå håper vi at dette funker, for jeg ser at hun kjeder seg sånn når hun er hjemme alene, og da får jeg så dårlig samvittighet, ovenfor henne og ovenfor jobb (for jeg helst vil dra hjem tidligere) :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...