Red Merle Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Akkuratt nå for tida har jeg ikke forsikring på bikkjene, men jeg må jo skaffe det straks. Hos Agria må jeg betale ca 500 kr mnd for to hunder. Hvordan ligger det ann hos andre selskaper? Hva er din erfaring? Hva bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Bruker agria og betaler ca 550 mnd for 4 hunder (3 dvergpinschere og 1 whippet). Er fornøyd, så kommer ikke til å bytte med det første Det virker som at folk flest bruker agria eller gjensidige. Det er mange tråder på forumet her angående forsikring, så finner nok en del relevant ved å søke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 http://www.norskfamilie.no/aktuelt/2013/aug/29/kaaring-av-norges-beste-dyreforsikringer/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Tror vi betaler mellom 130-150 kr i måneden for Simba. Det er med medisinforsikring (og muligens rehab.), også har vi en fast egenandel på 1800 kr (+ 15%). Simba er forresten blanding da, så er vel noe billigere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts