Gå til innhold
Hundesonen.no

hmmm, det var rart det??


Lazita

Recommended Posts

Kan dere sjekke hjemmesiden min http://home.online.no/~jos-ta/ og se omdere kan finne ut hvorfor jeg får mailer om dette: "Ser på hjemmesiden deres at dere har valper for salg vi er veldig innteresert i en Samojed valp"

det står jo på siden om Aiwa(Samojeden) at hun ikke avles på grunnet HD.

greit rasene er like men det står jo på siden at samojeden ikke avles på. :? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... På valpesiden står det ingenting at det er japansk spisshundvalper til salgs. Kan godt være at de tror at det er samojedvalper og at de ikke har fått med seg at aiwa ikke skal avles på eller at det er en annen samojed dere har :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi folk tror det er samojedvalper det er bilde av og som selges?

De leser vel ikke det som står, tenker jeg.

Jeg har den uvanen at hjernen min danner seg et bilde av hva siden handler om før jeg faktisk begynner å lese, og jeg tenkte med en gang at du måtte ha gjort noe feil, for her var det jo samojedvalper til salgs. :)

For meg som ikke har peiling på hverken samojed eller japansk spisshund, hadde jeg ikke tenkt noe over bildet avertert som samojed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt det der er greit nokk men det er bare en samojed på siden og bare en samojed her hjemme og den kan ikke avles på(vell kan og kan, får ikke registrert valpene etter henne i hvertfall om hun hadde fått valper, noe hunaldri gjør)da den har sterk HD og det står jo på siden om Aiwa, og på forsiden så står jo det at vi driver et lite oppdrett med japanere, det står ikke at vi avler på samojed der og i de annonsene jeg har lagt ut så står det jo japansk spisshundvalper. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at de kan tro det ere samojed valper da valper! ligger under samojed i menyen og der du har skrevet om valpene har du ikke nevnt hvilken rase det er. Og det er tydeligvis ikke alle som sjekker hvilke hunder dere har først :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...