Gå til innhold
Hundesonen.no

Firbente kan få inne-forbud i Bamble kommune

Lemen
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Så jo litt av det spm ble satt igjen etter helga.

et stort stoffbur etter hva jeg så helt i orden, tre klappesammen stoler som ble til rør to helte den tredje kunne fungere en campigstol hel og i orden

Leker, Søppel , Pels etter klipping ikke bare på puddel siden men den jeg husket siden den var i nærheten av der jeg var. mener det var en rase dem hadde tatt tak i det men husker ikke rasen bare at gulvet var fint etter dem.

Foruten så klart tissing og skiting inne hvor eier sto og så på og ikke plukket opp, og søppel ute som skitposer, skit og vanlig søppel.

Det er altid konteinere på samme ende som inngangsdøra for store ting og søppeldunker ved inngang og mange inne men det er så vanskelig å hive ting oppi. Det vil si at de klubbene som er med på å få en hundeutstilling til å gå i rundt må bruke mye mer tid enn dem burde for å rydde søppelet som andre setter igjen på steder det ikke skal være.

Så ja jeg skjønner godt Bamble kommune, men håper at det ikke er i tankene til Telemarkshallen

Lenke til kommentar
Del på andre sider