Frida og fuglehundene Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 @ var her en tur tidligere i uka, og hadde med seg tre hunder. Tilsammen ble det det fem hunder på tur. Det er så gøy å bare kunne slippe hundene våres sammen uten noe tegn til bråk. De har aldri møttes før, men det var som om de hadde kjent hverandre hele tiden. Det var liksom ikke ordentlig hilsing engang, det var en selvfølge at alle skulle på tur sammen, så de bare satte i gang med det, hehe Det er ett øyeblikk hvor jeg var skikkelig irritert for at jeg ikke hadde kameraet i hendene. Det var da Lill trillet vogna og fem hunder gikk helt inntil henne, som en flokk sammen med henne og vogna. Det var vakkert! Til og med mine var inkludert i den flokken, det var så fint å se. Alle gikk helt rolig og tett inntil hverandre og passet på Lill og Jaran Også veldig gøy å se colliene prøve å samle flokken og hente inn mine (les: Isak) om de gikk for langt unna. Jeg blir mer og mer forelsket i collien, og det skal en kortis hit en gang altså. Om det blir neste hund vet jeg ikke, men vi får se. Her er det noen bilder fra turen vår, vi måtte nyte sola, så Lill tok en tur til meg i stedet for på IKEA. Det var en god ide! Bris syntes Arya var søt, og Arya syntes Bris var kjekk, men hun prøvde å spille litt kostbar Lill prøver å samle noen av hundene til et bilde. Bris skal ikke være med på bildet, men han vil veldig gjerne hjelpe til 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 MIne favoritt-raser i EN og samme bildetråd (som jeg selv ikke har laget!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Herlige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Å jeg blir mer enn gjerne med på tur en dag, ser herlig ut Så kan jeg friste enda mer med kortis Pappa kommenterte forresten også at Tetris drev å samla flokken, særlig Chico som kan streife litt mer enn Tetris syntes er greit. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 MIne favoritt-raser i EN og samme bildetråd (som jeg selv ikke har laget!) Hehe Ja, skjønner godt at de er favoritter, flotte hunder med hver sine gode egenskaper Bare å si i fra når du kan, @SiriEveline Kanskje vi kan få det til å passe med Lill også, så blir det enda flere hunder sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Flotte bilder av en herlig gjeng. Så ut som om dere hadde en fin tur! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Herlige bilder av herlige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Flotte bilder! Arya er så vanvittig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Så fina hela gängen såg ut som en trevlig tur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Ser så koselig ut! Og så så kjekt med en slik harmonisk flokk da! Fine fine hundene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Ja, det er koselig med tur i sooooool Og veldig greit med en harmonisk flokk ja. Snille dyra våre Her er et samlebilde av gjengen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Det så ut som en fin tur med så fine hunder! Også sol da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 herlig!! Flotte bilder som alltid! Og kortis og e-setter kler hverandre jo!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 herlig! Flotte bilder som alltid! Og kortis og e-setter kler hverandre jo! Hihi Enig! De matchet de soble i fargen og Arya med prikkene Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Herlige fine hundene våre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Jaaaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 For en nydelig gjeng! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Vi har trent litt i dag, og da hundene fikk løpe og herje fra seg litt ble det tatt noen bilder Arya og Bris leker, og jo mer Arya kjefter og jager han, jo morsommere er det Fenris syntes Bris burde leke mer med han... Bris var ikke vanskelig å be... De fikk trimma seg litt Arya fikk med seg Bris mot Fenris, hihi Og så fikk hun med Isak også Fenris fikk komme seg opp altså Bris viser fram de fine bevegelsene sine Arya 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 14. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2014 Disse kortisene altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Arya Herrefred så pen denne hunden er!! Jeg kan aldri se meg mett på henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts