Gå til innhold
Hundesonen.no

heste snakk!

Synne

hvas hest e best?  

33 stemmer

1. 1.

• tinker
      12
    • shire
      7
    • araber
      11
    • fjordighest
      3

Recommended Posts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener tre kalblodstravere og en varmblods traver :) Har oså mulighet til å ri andre hester. To av dem går travløp.

Yndlings rasen min er svensk havlblods! Love

men av de arternaltivene som var skrevet opp må det blir Tinker , utrolig lynne.

helt eni! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirox? 18 år? :-o Hjelpe seg, tida går fort... Hvor gammel var han da du fikk han?

syns og tia går fort! husker da jeg var med på den konkuransen i penny og hvor sur jeg ble på kristina da hun vant han :D da blei det dart spill på bilde av kristina :D

men nå er hun HELTEN min :wink::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns og tia går fort! husker da jeg var med på den konkuransen i penny og hvor sur jeg ble på kristina da hun vant han :D da blei det dart spill på bilde av kristina :D

men nå er hun HELTEN min :wink::D

Ja, jeg og! Så sinna for Kristina fikk hesten som liksom skulle vært min... :D Haha, du er tilgitt for at du rappa Mirox fra meg nå da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg Har en 21 år gammel kaldblods hoppe. Hun har vært prøvd som traver men ikkje særlig vellykket. Jeg har henne egentlig bare på fôr men hun har vært hos meg ett par år no, så liker å kalle henne litt min.. :roll: Hun er en prektig dame som en må kjenne litt for å bli ordentlig glad i. men hun oppfører seg fint. har brukt henne mye til barneriding og riding med psykisk utviklingshemmede og hun har aldri skuffet!desto mer jæ... skap finner hun på med meg hehe. neida.. hun er en ordentlig going!

Min favoritt hest er definnitivt shire! syns de er utrolig flott! jeg har ikkje møtt så mange, men de jeg har møtt har vært stødigeog greie hester...

så syns jeg frisere er helt fantastisk og se til!!meen.. det blir vel en stor tungdøl på meg i stedet når jeg skal kjøpe meg hest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg rider ;)

På en blanding, men han har noget Wels pony i sig, det er tydeligt ;)

Det er en vallak på.. hmm,, 16 år? Han er krillomino? Eller sådan noget.

(Det er en hvid hest, med blå øjne)..

Jaah, nogen siger de synes at han er total grim, men min mening er at han er utrolig smuk ;)

Jeg er ligeglad hva folk siger, og jeg elsker ham meget..

Meen.. Min hest er han ikke, han er en rideskole pony!

Han "afprøver" altid nye ryttere, meen.. Mig kender han, mig skal han ikke løbe om hjørner med :):rolleyes:

Åååh ja, ridesporten er en dejlig ting :P

Min ynglings racer er ikke rigtigt en spiciel, men jeg ELSKER rigtigt tunge heste racer :P

De er bare så smukke :rolleyes::P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg anbefaler dere å gå via raseklubben, de bør ha en oversikt over tilgjengelige hannhunder som er helsetestet. Det er vel Norsk Miniatyrhundklubb som gjelder for pomeranian tror jeg.
    • Hei .Vi søker etter en sunn og frisk pomerian hannhund for parring. Ønsker at den er testet for arvelige sykdommer. Ser frem mot en hyggelig prat. 
    • Ikke så mye nytt. Det har vært mindre av det som er dårlig og mer av det som er bra. Morsomt er at Ede er så stolt av å mestre trapper nå, han vil gjerne gå alle de små trappene han ser, og han bykser opp lange trapper med en sånn iver, jeg er redd for å ødelegge mestringsfølelsen han med å holde ham tilbake så han sklir og får vondt i en klo igjen, hvilket var hva som initierte hele problemet i utgangspunktet.  The Stairmaster tok seg tid til å posere for fotografen på en trapp han har erobret, på tross av å ha iskremsjappa i sikte. Pride > gluttony. Det er tross alt den måneden. Dydsposering er bra i portfolioen, har han hørt. 
    • Er det nytt? Mistet hundene for et par år siden, og var noen år før det igjen vi var på bilferie utenlands, men da måtte vi kjøre på rødt. Tillegg: Denne veiviseren er veldig fin, og helt klar på at man skal gå på rødt fra Litauen (selv om man kommer gjennom Sverige): https://www.mattilsynet.no/dyr/kjaeledyr/reise-med-kjaeledyr 
    • Hvis det ikke er snakk om import av hund og du krysser grensen med bil så kan en kjøre på grønt så lenge alle papirer og vaksiner er i orden. Kommer du med båt eller fly så skal du kjøre/gå på rødt.
  • Opprett ny...