Pågående hannhund
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Av Staffforlife · Skrevet
Ser det er et gammelt emne, men for de som sliter med en valp/unghund, anbefaler jeg denne boken under. Den fikk meg til å forstå https://staffordshire-bull-terrier-boka.rbj67.chatgpt.site/en/. -
Av Staffforlife · Skrevet
Det viktige her er ikke ditt hjerte, for det skinner igjennom. Tror rasen du velger er viktig. Det er viktig å velge rett hund til jobben, og omvendt. Jobben kan være lange turer, sofakos, eller totalt kaos. Jeg fikk en portugisisk vann hund som valp. Gleden var stor, helt til den gikk nesten berserk ved 7 måneders alder. Hørte ikke etter lenger, dro i båndet, spiste alt, inkludert steiner og pinner. Det er tross alt forskjell på og tygge å spise pinner. Nå, etter at jeg leste meg opp og fulgte rådende, så jeg problemet i et annet lys, og fikk en god respons hos hunden. -
Ja, valpeshow har vel "alltid" vært uoffisielt. Om det er flere enn for to år siden, kanskje klubbene begynner å komme seg igjen etter pandemien?
-
Det er ikke så mange store uoffisielle utstillinger. Det er mange uoff. Valpeshow hvor junior og veteraner også kan delta. Disse blir ikke registrert noen steder og det deles ikke ut cert. Har ingenting med mange uregistrerte hunder å gjøre.
-
Hvor finner du uoffisielle utstillinger? Jeg antar det kan ha noe med mengden uregistrerte hunder å gjøre, uten at jeg vet noe mer om det.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts