marjea Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Ok, jeg tar lydighetstrening i teori og praksis. Så 100% positiv hverdagslydighet er ledig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Ok, jeg tar lydighetstrening i teori og praksis. Så 100% positiv hverdagslydighet er ledig! Tror @JørgenK skal ha den? Hvis ikke går den til ida. Eller har jeg glemt noen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg vil ha den med den nevrotiske hunden. Var så mange svar her. Er den solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg vil ha den med den nevrotiske hunden. Var så mange svar her. Er den solgt?Ja, den er dessverre det. Jeg skal oppdatere og fjerne bilder av de som er solgt aldeles straks. edit:Oppdatert førstpost. Jeg hadde trodd at Lindsay kom til å forsvinne fort som svint. De er jo en virkelig hundenerds våte drøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 dp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Bra du sier ifra. Cavalierflat har tatt den før deg, men da setter jeg ned prisen. Hva tror du, @Cavalierflat? 100,-? Du bestemmer prisen, men det er greit for meg Kan jeg ta med the domestic dog også da, siden aggression boka var solgt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 @Cavalierflat , klart du kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 @Cavalierflat , klart du kan! Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg vil ha "For the love of a dog". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Kom på en ting. Svigerforeldrene mine reiser herfra til Østlandet neste helg. De kan sikkert ta med seg bøker som kan hentes enten i Vestfold eller i Oslo. Må dobbelsjekke med dem, men de pleier å være veldig hjelpsomme. Porto er vilt dyrt ser jeg og bøker er tunge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 @Mari: Jeg vil gjerne ha Scott&Fuller boka + K.Lorenz hvis ikke de er borte allerede Og jeg plukker gjerne opp bøker i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 @Mari: Jeg vil gjerne ha Scott&Fuller boka + K.Lorenz hvis ikke de er borte allerede Og jeg plukker gjerne opp bøker i Oslo. De er dine. Det er en gjeng som går sammen og spleiser på en Norgespakke til Oslo. Vil du være med på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Hvis det er helgen 22 , 23 så er jeg på Nkk Utstillingen i BØ og da må vi satse på "arvegods" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Om noen vil ha de fire siste for 200 til sammen så er jeg ok med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 De er dine. Det er en gjeng som går sammen og spleiser på en Norgespakke til Oslo. Vil du være med på den? Takk og takk! Jeg er med på spleiselag, bare gi meg info og pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg tar gjerne de siste, også Men hvis det betyr porto for seks bøker, blir det skrekkelig dyrt. Møter gjerne dine svigerforeldre i Oslo. Ellers har jeg en datter og svigersønn på Nøtterøy, hvis det er lettere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 @marjea avtaler du med løj? Ida, de to andre bøkene du ville ha var allerede tatt dessverre. Men du får de 4 siste om du vil, og du får helt sikkert være med på spleiselaget til Oslo? (hva tror du, marjea? Evt får vi det til å funke med svigers på et vis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg vil ha den agilityboken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Jeg kan godt fikse spleiselaget til Oslo @Mari Da er det @Cavalierflat, @bie, @ida, @LØJ og evt. Bøllefrøken og JørgenK? Sier ifra når vi har fått svar av de siste, så kan det sendes til meg - og så avtaler jeg videre med dere andre som skal ha i Oslo-området 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 16. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Februar 2014 Nei, det var jo Aarrestad og Hallgren jeg i utgangspunktet var interessert i, så når de er tatt, trekker jeg meg fra kjøpet. Sorry @Mari Sitatet forsvant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 17. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Ikke noe problem, @ida @SandraNH , du var dessverre litt for sent ute. Fikk pm om de bøkene før du skrev innlegget. DA ER ALLE SOLGT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørgenK Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2014 Jeg vil også gjerne være med på spleiselaget med porto til Oslo, med boken 100%hverdagslydighet. Bare send regning så plukker jeg opp boka dit den kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts